Skador och scrapboking. .

Sture fixade med bilen igår och pga detta blev det två olyckor. Sture själv dunkade in armbågen med full kraft i motorhuvuen. Den vart alldeles svullen med en blodbildning under huden. Jocke som egentligen skulle ha tvättstugan överlät denna till Lena för att hjälpa Sture med bilen. Vad händer då? Jo stackars Lena ramlar i trappan med tvätten och stukar/vrickar foten.
Om du läser detta Lena så hoppas jag att foten inte gör allt för ont, hälsa Jocke och tacka så himla mycket för all hjälp Sture får med bilen.
Bästa grannarna och vännerna.
 
vad jag gjorde då...jo tre timmar senare:
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag är armbåden bättre, Sture la kyla på den hela natten. Iskall trasa från frysen och kall vetekudde.
 
Detta ska vi göra nu.
 
 
Jättetvätt bla pga alla lakan jag vill tvätta som vi tog fram vid städning av lådor och skåp. Inte använda på länge så jag tyckte de luktade lite instängt. Vi har enbart rätt nya lakan i linneskåpet. Men nu när vi sorterat och slängt mycket kan vi nog få plats med det mästa i linne skåpet.
 

Kommentarer
Postat av: BlondHoneyGirl

Hej.
Ska väl erkänna att jag läst att jag varit här inne och läst några gånger tidigare.
Det blir lätt så när man "snubblar över" att bekant namn från förr - man blir lite nyfiken. :)
Jag vet inte om du minns mej. Vi brukade diskutera i feminismdiskusen på Lunarstorm förr i tiden :)
"BlondHoneyGirl" hette jag!
Vi var väl inte direkt överens alla gånger, men det är sånt som gör livet intressant! ;)
Grattis till barnbarnen, och ha en bra dag!
MVH/"BlondHoneyGirl" = Mia

Svar: Men kul att du gav dig till känna av. Jo jag minns dig mycket väl :) Lunarstorm det var tider det.
kerstin Persson

2015-01-05 @ 16:14:22
Postat av: BlondHoneyGirl

Ja, visst var det!? :D
Man kunde tillbringa timmar där. Och det roligaste som fanns var när det två pennorna (eller vad var det som var symbol för diskusen?) blinkade rött och man hade fått ett nytt svar i någon diskus :D
Nu hänger man på Facebook istället. Och jag ska väl erkänna att jag är NÄSTAN lika fast där!!! :D

Svar: Samma här. slank in på Facebook då mina döttrar flyttade från Stockholm p.g.a. studier. Kul att ha kontakt där igenom och se bilder etc.. Men nu är jag fast p.g.a. annat också. Spel, prata med en massa folk gå me di grupper, diskutera där mm mm.
kerstin Persson

2015-01-09 @ 21:17:07
Postat av: Anonym

:) Själv har jag flyttat lååååångt ut på landet (som alltid har varit min dröm!!!) och vi har inte ens mobilsignal här ute i spenaten! :) Så Facebook är praktiskt taget det enda stället där jag kan ha kontakt med mina vänner. :)
Fast jag var förståss ganska så fast vid FB även innan jag flyttade ut hit... Hmmm... :) ;)

2015-02-04 @ 22:49:09
Postat av: Anonym

Råkade klicka "Caps Lock" när jag skulle kommentera här, och sedan dess har allt gått fel :D. Får du flera kommentarer från mej så ber jag om ursäkt! Du kan nog se vilken som är den sista :) SORRY!!!!! :D

2015-02-04 @ 22:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0