Magsjuk!

Hemma och magsjuk. Men det vill inte släppa. Mår illa ochär lös. Men kräks inte som tur är. Allt började som smått i Onsdags och igår morse vaknade jag med knip i magen. Det gick inte att gå till jobbet då jag besökte toan fyra gånger innan jag ringde till jobbet.
Känns för jävlig mot kollegorna då vi är få av olika anledningar och idag är det studiedag med planering. Men jag kan inte äta normal. Rostat bröd med kokt skinka och A fil lever jag på just nu.
 
Nu säger ni säkert att mjölkprodukter inte är bra vid magsjuka då det är hårdsmält. Jag vet det, men min mage behöver bakterierna. Tror helt enkelt att det är ett virus som satt sig i magen istället för i näsa och hals. Ingen vanlig magsjuka med diarre och kräkningar, då allt kommer ut oavsätt vad man stoppar i sig.
Ja jag vet att vanlig magjukla som jag kallar det också är ett virus, men nu tror jag det är ett förkylningvirus som satt sig i magen.
 
Denna är toppen
 
 
Massor av snö har det kommit också.
 
 
 
 
Tog en med blixt så ni ser att det snöar fortfarande.
 
 
 
Samma bild men tagen utan blixt.
 
 
Nu lite A-fil sen soffläge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0