Luftrörskatarr!

Uppdatering om min hälsa:
 
Inlägg från facebook igår:
 
Nu räcker det!!!!! Jag bet ihop förra veckan och igår och gick och jobbade med feber, värk i kroppen etc. Det enda jag gjorde i helgen var att ta en sväng till Vällingby. Igår mådde jag piss, rösten svek, kroppen svek. Stor personalbrist och ord som ni får försöka bita ihop fick mig att klappa ihop. Kroppen värkte hela kvällen igår, drack mängder och frös, vaknade inatt med feber och tog Alvedon. Vakande igen efter en timme genomblöt och ledsen. Måste svika kollegorna men min kropp orkar inte längre. Mår skit både fysiskt och psykiskt och det ska läkaren få veta idag. Sen sak jag skicka iväg ett mail senare för nu har bägaren runnit över. Vem tackar mig nu för att jag bitit ihop, när min kropp klappat ihop.
 
Varit hos läkaren. Luftrörskatarr som försvåras iom astman.Bakterier och hög sänka. Antibiotika och brustabletter...slemlösande 3 ggr/dag0sjukskriven veckan ut.
 
 
 
Orkar inte skriva ett helt nytt inlägg så jag kopierade gårdagens inlägg från Facebook istället.
 
En sak sist jag var hos Previa (slutet av oktober) sa läkaren att hon inte ville ge antibiotika utan en snabbsänka. Detta kunde de inte göra där då de inte hade dessa saker där utan hon bad mig gå till min husläkare och ta en snabbsänka. Dagen efter var jag hos husläkaren strax efter åtta och kom där ifrån strax efter halv elva. men nu hade de tydligen möjlighet till att ta snabbsänka där????
 
När jag kom hem tog jag antibiotika och brustabletten+två alvedon, drygt en tinmne senare började jag må illa och kräktes två gånger. Mest flytande och jag hoppas att antibiotikan fick stanna kvar. Alvedonen hade ju redan hjälpt så¨de fick ju vara kvar.
Vad tror ni fick jag behålla antibiotikan?
Vågade inte ta med hostbrus igår, Men ska ta fil nu och prova igen. Kanske det blev för många tabletter på en gång och sen hade jag inte ätit sen nio. Detta tog jag klockan ett.
 
Nu en film.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0