Familjen anorlunda

Ser ni på familjen annorlunda?
Jag älskar den serien. Sett alla säsonger och avsnitt som varit. Min favorit familj är familjen Norrström med 13 barn. Ja de har 13 nu fick ett litet gossebarn den 2 feburari som ska heta David Viking Sixten eller var det David Sixten Viking? Strunt samma vilket.
 
HÄR har ni Mirkas blogg som jag läst sen jag såg henne första gången i familjen annorlunda.
 
Läser även Madde Ilmruds blogg, Ni hittar den bland mina lästa bloggar på höger sida på första sidan.
 
Härliga familjer båda två.
 
Familjen i Hjo verkar lite slappa, barnen är gnälliga och föräldrarna släpper taget lite för mycket. Denna säsong är barnen bättre, men när de var med förr var det skrik, gråt och gap hela tiden. Barnen tjurade för minsta lilla särkilt grabbarna. Grät och skrek och sprang iväg när de inte fick som de ville.
 
Ser ni på Familjen annorlunda?
 
Familjer som separerat och varit med i familjen annorlunda.
 
I denna säsong berättar familjen Ilmrud att även de spearerade ett tag förra sommaren (2013) men det vissta jag redan genom bloggen och nätet.
 
Johannson
 
Wallquvist
 
Wetterholm
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0