Dvd dag!

Första dagen sen förra tisdagen som jag inte tar alvedon eller Ipren så fort jag vaknat. Tummen upp det börjar att vända.
Igår var jag något bättre- Fick ju ett presentkort på Åhlens när jag fyllde år av kollegorna. Jag tog mig ned till bilen åkte till Sundbyberg och Sture parkerade utanför Åhlens. In för att kolla på dvd filmer och fick tag i fem stycken för sammanlagt 279 kronor. Kan säga att jag var helt slut av den lilla trippen när jag kom hem. Var inte många meter jag gick till och från bilen och inne på Åhlens, man måste ju får röra på sig lite trots att man är sjukskriven. På hemvägen köpte Sture semlor. Sen låg jag i soffan resten av dagen. Det blir nog soffläge veckan ut.
 
 
Emil boxen med alla tre Emilfilmerna förr 199 nu halva priset. Madicken 179 kr/st nu halva priset.
Barnslig? Nej underbara mysiga familjefilmer där även Astrid Lindgren berättar till filmen. Hennes lugna berättande röst och filmerna gör en ju friskare än antibiotikan gör.
 
 
Fotade två av mina orkidéer imorse. Så fint de blommar.
 
 
 
 
Mitt troll/alv/sagofigur bord.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0