50 år!

Ja jösses så tiden går. Idag fyller jag 50 år. Jösses vad gammal jag blivit :)
 
Mina föräldrar kommer över på fika, så större blir det inte. Kommer ha en liten lunch på gården i maj och sen fika efter, där vi firar våra dagar ihop med ett fåtal gäster.
 
Ikväll ska vi äta mängdor av räkor, vitt bröd och Aioli. Jag ska surpla bubbelvin till detta så att det sprutar ur öronen :)
 
Lägenheten är städad kakorna bakade. Imorse bakade jag en sockerkaka, så det som återstår är att duka matsalsbordet.
 
 
Min sevettlåda.
 
 
 
Det dukade bordet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Grattis på födelsedagen! Hoppas du hade en mysig dag!
Kakorna såg smarriga ut!

2015-02-01 @ 17:28:38
Postat av: Mia

Grattis!!!
:D

2015-02-04 @ 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0