Lördag den 18 april.

Usch jag mår skit, tur att man ska till läkaren imorgon igen och att jag har fått en tid hos en beteendevetare. Det river i mig som ett rivjärn och det känns även som hjärtat håller på att slitas ut i en. Mår illa, har ont i magen. Nu har jag ramlat ned flera trappsteg. Pratade bla med en kollega igår och på jobbet verkar det vara väldigt kaotiskt, sen den där jäkla löneförhöjningen var inget att hänga i julgranen, sen annan skit som fick mig att falla. Ska prata med läkaren imorgon att jag mår som jag gör. Jag vill inte börja ta sådana där lyckopiller, jag vill klara det här med beteendevetare och vila som läkaren ordinerat...blä!!!
Skönt att skriva av sig för då släpper värken lite.
 
Nu till det positiva i mitt liv.
 
 
Trevlig kväll med grannarna/vännerna, vi grillade korv och klippte hår. Grannarnas äldsta dotter Kattis klippte min långhårige man. Kolla före och efter bild nedan. Tummen upp, jättebra gjort.
 
 
 
 
 
 
 
Tjusig kille va?
 
 
 
Ha ha han har min gamla tröja på sig. Den hade nämligen krympt upptäckte jag när vi rensade garderoberna här hemma, så jag kan inte ha den längre :)
 
Nu ska jag äta lite frukost.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0