kassan igen!

 
 
 
Kom fram omgående till försäkringskassan. Fick vänta lite och fick till svar att allt såg okey ut. Sen sa hon en månad som längst och senast 2 maj. Inte alls sa jag, måste in med räkningarna nästa vecka särskilt de jag fick anstånd med till den 25 april annars inkasso. Vi jobbar så fort vi kan och kan inte ge några garantier förhoppningsvis blir det tidigare säger hon glatt. Förhoppningsvis betalar inte räkningar och mat. Sen kunde hon inte kolla summan då de hade fel i systemet. skulle vara trevligt att veta hur mycket man fick också. Suck!
Sture räknade här hemma och drog då lite extra skatt så jag bör kunna med min sjukpenning betala alla räknignarna, även de eftersatta så som det ser ut just nu. Men måste ha in dessa pengar senast den 24 april.
 
Igår vart det bakdag och på kvällen fika med grananrna på gården.
 
Tusen år.
 
 
Chokladmuffins.
 
 
 
Kokostoppar
 
 
 
Vaniljhorn.
 
 
 
 
Nu ska jag läsa de sista sidorna.
 
 
Sen fortsätta slötitta på Snoken.
 
Vilodag hela dagen idag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0