Grey

Igår skrev jag att jag hade drygt 100 sidor kvar av boken under. Inne på facebook skrev jag detta.
 
 
Nu har jag läst den och ska börja på 50 nyanser av frihet snart.
 
Hon skriver otroligt bra författarinnan. Man verkligen kommer in i hjärnan på Mr Grey, man känner den rädsla och smärta han måste känt som barn och man känner hur han tampas med sina demoner. Man känner hur psykiskt dåligt han mår eller hur sjuk han är. Gillar när böcker skrivs på det sättet. Skulle vilja kalla den ett psykiskt smärtsamt kärleksdrama. Man får även stor inblick i deras familjer, den är väldigt detaljrikt skriven.
Det är även spänning i den.
Ja det är mycket sex o boken. mer den första boken än i den andra. Men det är en del av Greys mörker som man får ta del av och hur han förvandlas. Läs dem ni kommer att förstå vad jag menar.
 
Första boken heter Femtio nyanser av honom
 
Nu ska jag lägga mig och öppna tredje och sista boken i serien.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0