Mår dåligt både fysiskt och psykiskt.

Jag har haft en enorm bloggtorka och även stor nedstämndhet denna vecka. Är även lite förkyld och mår inget vidare psykiskt just nu. Har varit mycket på jobbet också med bla kvällsmöten, möten etc. Slutade med antibiotikan i fredags och nu är jag då förkyld, näsan rann igår som en kran hela dagen. Folk säger väl nu: är du sjuk igen! vad då igen, jag hade luftrörskatarr senast och var inte ett dugg snuvig. Hade gått för länge med en infektion som blev baktriell. Men lugn jag går och jobbar iallafall, man smittar ju innan och det var går som det var som värst, idag har jag ingen kran till näsa. Ingen feber, man kan ju inte vara hemma för lite snuva.
 
Ska tyvärr stänga idag så det blir en lång dag och på onsdag har vi avdelningsmöte. Känner mig även slutkörd som om jag inte orkar något just nu, varken hemma eller på arbetet.
Jag kunde lika gärna skitit i att skriva detta inlägg, Det är ju inte kul för någon att läsa denna skit.
Men ville höra av mig här inne så ni vet hur det ligger till. Men ingen är väl ändå intresserad då ingen brytt sig om att fråga varför jag inte skriver här inne.
 
Jag återkommer när jag mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0