lördags morgon!

Nu är allt skrivet till hyresgästföreningen. Alla bilder, dokument, kopior på mail, kopior på utskick från styrelsen etc, etc är med i mailet. Jag spar all mail korrespondens mellan styrelsen och oss, alla info utskick från dem. Allt som hänt under de snart fem åren de varit bostadsrättsförening. Allt finns sparat i en pärm.
 
Skönt att man fått iväg allt och veta att de juridiska på hyresgästföreningen nu tar över.
Ingen ska fasiken kalla oss osamarbetvilliga för att vi inte motar access till källaren som är ett fuktigt mögelhåll. Ska då Drenera springa upp och ned åt oss flera gånger i veckan och vart ska de ställa alla saker som måste tas ut för att komma åt det som står längre in? I en fuktig skitig vallgrav eller???
 
Nej detta liknar verkligen High Chaparall på hög nivå!
 
Tänk att vi redan är inne i november månad, dagarna bara flyger iväg, snart blir jag farmor igen, den 12 november är det beräknat. Då blir min lilla kille William storebror.
 
Min dotter Angelica och lilla William och Angelicas festman Matte hemma hos mina föräldrar i oktober. Detta glada par ska förresten gifta sig. När, hur och var är en hemlis än så länge. Jag vet själv bara när :)
 
 
 
Lekte lite med kameran igår och fotade glas med gott innehåll.
 
Gissa vad det är i?
 
 
 
Vi såg Idol...tänk ingen riktig favorit har jag i år. Molly bra ja visst men samma, samma, samma hela tiden. Nej Ludde är bra, Fanny är bra och Lisa. Petter gilalde jag men igår usel. Vi kör på Lisa och Fanny i final och vinst till Fanny för att hon berört mest med äkta känslor.
Vi spelade även Chicago och här fick jag färg :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0