Blandad mix!

Idag kände jag mig faktiskt rätt okey när jag vaknade. Ögonen är mycket bättre och kroppen värker inte. Det går åt rätt håll iallafall. Blir väll en filmdag idag också med rederiet och Bamse, ska nog trycka in en pilsnerfilm också.
 
Såg på så mycket bättre igår, men tyckte det var rätt trist. Kan inget om Familjen, har inte hört musiken. Kände igen det snurrar i min skalle lite grann. Musiken var också urtråkig. Nästa vecka är det Carola, gillar inte alls henne men rösten är okey. För mig har hon alltid framstått som flamsig och tillgjord. Viftat med sin bibel hit och dit och inte verkat ärlig i det hon säger. Har alltid ett påklistrat flin i ansiktet. Men det ska dock iallafall bli intressant att följa hennes dag och få lite tillbaka blickar.
 
Ska snart äta frukost yoghurt med mussli och sen ett par skinkmackor med Västerviks senap på. Om man skulle göra en kanna Fläderblomsdryck också. Mycket fin vitaminer i detta. Har ju köpt dessa på tetra som man spär med vatten.
 
 
Bakade även en sockerkaka med Nutella, inte marmorerad denna gång. Jättegod chokladsmak blev det.
 
 
Nu blir det frulle.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0