Winner house!

Igår åt vi middag tillsammans med mina föräldrar på restaurangen Winner house i Sundbyberg.
 
 
Trevlig kväll med supergod mat, magen stod i fyra hörn efteråt. Jag tog friterad fläskfile i sötsur sås, mamma tog fyra små rätter, pappa något fläsk som flamberades vid bordet, Sture någon stark köttgryta. Minns inte alls vad namnen var på gubbarnas rätter :)
 
Här kommer maten:
 
Nja först mina föräldrar, pappa öppnar sitt paket som innehåller marsmallows
 
 
 
 
Vi börjar med min fars mat.
 
 
 
Stures
 
 
Min
mammas
 
 
Söta gojor i fönstret.
 
 
Nu kommer efterätterna, pappa tog friterad annans med glass och vi andra tog friterad banan med glass.
 
 
 
Eftersom pappa fick paket så frågade servetrisen Sture om han fyllde år. Sen kom hon in med födelsedagsljus och så fick han en amulett av lyckomynt.
 
 
 Tänt var det här!!!!
 
 
 
 
De som jobbade på restaurangen var super trevliga och hade verkligen servicekänsla. Maten var otroligt god, hit vill jag gå fler gånger.
 
Mamma och jag drack ett jättegott vitt vin till maten, gubbarna tog öl.
 
Tack för en trevlig kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Var ligger restaurangen? Adress? Prisklass?

Svar: I Sundbyberg på Järnvägsgatan, min rätt kostade 145 kr Googla på namnet så har de en hemsida med menyn och priserna
kerstin Persson

2014-06-08 @ 14:35:49
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0