Tallin!

 
 
Sticker till Tallinn 8 Juli kl 17.45 åter i Stockholm den 10 Juli klockan 10.00, en dag i Tallinn att spendera. 40 timmars resa där A premium hytt för två med dubbelsäng havsutsikt, dusch och toa+två buffé middagar och två frukostar enbart kostar 2202 kronor. Sture är visserligen tvungen att skaffa internationellt id för 400 då de kräver det eller pass.
 
Ska bli trevligt att åka dit för det är första gången.
 
Vår hyrt eller vår och vår i en sådan ska vi bo iallafall:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Tips - Kolla upp priserna innan ni skaffar legg. Då jag skaffade mitt internationella ID kort så fick jag veta att passen var billigare att skaffa.

Svar: Samma pris tror jag att det är här annars skilde det på någon hundring.
kerstin Persson

2014-06-08 @ 14:30:22
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0