SEMESTER

Idag har jag semester, för vi ska in till Kungsan och Smaka på Stockholm. Förr hette det restaurangernas dag.
 
Här kan ni läsa mera, tryck bara på bilden:
 
 
Innan jag vart tillsammans emd Sture hade jag väll varit inne där någongång och gått förbi och tagit någon liten bit mat. Tror vi varit inne sen somamren efter vi vart tillsammans, alltså 2003. Själva festivalen har hållit på i 23 år.
 
Kartan över Kungsträdgården och alla restaurangerna:
 
.
 
Vi har kartan med oss med dit satta S eller K...där vi vill äta deras smakportioner. Kostar mellan 25-35 kronor.
 
Nu ska jag diska och göra i ordning kaffe till Sture, En promenad genom Gamla stan, genom Drottninggatan, fram till sergels torg sen ned till Kungsan innan vore ju inte så dumt. Det skulle vi göra förra året, men min mage var så dum så vi fick gå av vid T.Centan och sen direkt till Kungsträdgården.
 
Mängder av bilder på mat och det vackra Stockholm komemr att läggas in här senare idag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0