Mycket om mat!

Eftersom jag åt supergod Aioli med pommes i Kungsan i torsdags och i supergoda räkor med Aioli i Göteborg så vill jag ha Aioli igen.
 
Så här såg det ut i Torsdags i Kun sanoch i Göteborg juli 2011:
 
 
 
Igår
 
 
 
Caj P. Aioli blir det fortsättningsvis...super duper god.
 
På kvällen var vi nera på gården och umgicks med grannarna. En skön kväll med några droppar regn då och då. Men inte så mycket att vi behövde flytta in under taket.
 
Ikväll ska vi gå tillsammans med mina föräldrar på Kina krog i Sumpan. Jag kommer ta fläskfile i sötsur sås. Bilder komemr om detta imorgon.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Räkor och Aioli lockar mig mera än pommes.

Svar: Jo jag vet :) men pommes är gott tycker jag.
kerstin Persson

2014-06-08 @ 14:51:12
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0