Måndag!

Måndag igen och enbart tio arbetsdagar kvar till semestern. Känner mig faktiskt lite trött och sliten och längtar till att bara få vara ledig. Den 10 Juli åker vi till Tallin med våra grannar sen har vi inget direkt inplanerat.
Kanske Birka, men blev sur när jag bokade där och skulle betala. De har tre kort man kan betala med, mitt fanns med men hade då inga pengar på mitt konto. Det hade Sture men hans maestro fanns inte med. Mailade och frågade om man inte kunde betala via internetbanken. Fick ett snorkigt svar att på nätet var det dessa tre kort som gällde, via telefonbokning eller bokning i butik kunde man betala annorlunda. Via telefonbokning läggs 100 kronor på. Ska jag behöva åka till stan för att boka en resa? Nog om detta.
 
Sen är det Skansen det lutar åt och någon trevlig dagstur till någon närliggande stad. Vi får se vad det blir.
 
Sov uselt från klockan 02 då jag vaknade första gången så är dötrött idag. Ska äta lite yoghurt snart och sen åka iväg för att jobba.
Ha en bra dag!
 
Bilder på William som både sonen och dotern lagt ut på Facebook, från midsommar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0