Höga siffror och gårdagens middag.

Jag har en fråga till er nya läsare eftersom besöksantalet har ökat till nästan det dubbla de senaste två dagarna. Sidvisninarna har ökat till mer än det dubbla. Hur hittade ni hit? Ni kan vara anonyma om ni vill. jag är bara nyfiket på varför antalet ökat och hur alla hittade hit.
 
Middagen igår: Hel grilald fläskfile (kvar sen dagen innan), stekpotatis och äppelmos. Kladdkaka med vaniljsås. Ja jag vet att det ska vara lätt vispad vispgrädde, men det var kvar av såsen sen dagen innan då vi åt rabarberpaj.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Själv tycker jag vaniljsås eller möjligen vaniljglass är bra mycket godare än grädde till kladdkaka.

Svar: Det var faktiskt jättegott men gillar grädde bättre till detta.
kerstin Persson

2014-06-16 @ 08:08:04
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0