Hesselby slott!

Studiedagen igår kan summeras så här i matväg.
Frukost: bara en macka, för lite.
Lunch: en köttbit ett par skedar mos och lite sallad och en brödbit, för lite.
Eftermiddags fika med en massa små bakelser för mycket :)
Samma var det förra året, allt jättegott men för lite frukost och lunch och sen åt man sig totalt mät på eftermiddagsfikats kakbuffe :)
 
Har tagit kort på omgivningen, maten och en massa blommor.
 
Där vi samlades på morgonen var det kokhett och enbart ett fönster nedtill under det snea taket, där var vi mellan 13-16 på eftermiddagen och höll på att dö av värmeslag.
 
Här är huset vi var i och loklaen låg på övervåningen.
 
 
 
 
Tyckte speglarna på toa var så fina. Men ops såg att jag kom med på den första bilden så nästa blev bättre :)
 
 
 
bastun :)
 
 
En snygg lampa där vi satt. Eller foten menar jag.
 
  
 
Här gick vi in för att äta.
 
 
maten fläskhare, mos, sallad och bröd. Kan tala om att ja gätit en del sallad innan bildet togs.
 
 
 
 
Trädgården
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oj slottet hamnade visst på sniskan :)
 
 
Mums!
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt fat som sedan fylldes på, men bara en gång :)
 
 
Nu ska jag äta frukost!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0