Godmorgon!

En trevlig kväll på gården med god mat. I början var det riktigt skönt ute men närmare åtta började kylan komma lite.
 
Ni vet ju redan innan vad vi skulle äta och så här såg köttet ut färdig grillat. Väldigt mört och saftigt var det.
 
 
 
 
En mätt och belåten Sture.
 
 
 
Innan maten så fotade jag lite blommor. Nu blommar våra Dvärgsyrener för fullt. Sju buskar är det som bilder en häck innan var det tre till på hörnan, men de ska ju dränera där så de är flyttade.
 
 
 
 
 
Vacker, någon som vet namnet?
 
 
 
Denna under har jag inte fotat innan pga att buskarna ser ut som vissna hösäckar. De är antagligen klippta väldigt fel+ att stamamarna är för tunna för att hålla upp dem.
 
 
 
En av våra jordgubbsrabatter.
 
 
Nu ska jag diska en stor disk och sen sätta på kaffe till min älskling!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0