vart ska vi åka?

Blä vilken natt igen. Somnar inte och till slut börjar det att krypa i benen. Nästan samma sak varje natt. Är så trött nu så jag blir tokig. Vaknade klockan sju men lyckades somna om till kvart i tio. Om det fortsätter så här tänker jag gå till läkaren nästa vecka så att jag får sova när jag börjar att jobba den 11 augusti.
 
Ska sätta mig ned och kolla lite på vad vi ska hitta på nästa vecka. Marie en trevlig tjej skrev om Nora och det verkar vara en söt stad med en del att se och lite småbutiker och så Nora glass. Men att åka 40 mil sammanlagt på en dag är lite mycket. Samma gäller ju Söderköping som är ca lika långt, en urgullig stad vid Göta kanal men lite för långt.
Vi får se vad det blir för något. Lutar lite åt Nyköping och Nyköpingshus.
Men tips på platser max 20 mil från Stockholm motages.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0