trevlig dag!

Mörka moln dök upp på himlen och sen började det droppa. Borta efter att vi flyttat in borden och när vi ätit klart så gick vi ned till plaskis så William fick bada.
En trevlig dag trots en persons klavertramp och där solen till slut bestämde sig för att vara kvar på himlen.
 
Har hur mycket bilder som helst och nu ska ni få se dem.
 
Först lite avvaktande, man har ju nyss vaknat.
 
 
 
 
 
In med bilen
 
 
 
 
 
 
Huvudet åkte också in i sandtunneln hela kinden är alldeles sandig.
 
 
 
 
 
Mmmmm korv är gott.
 
 
men får jag kameran, jag vill se hur bilden blev.
 
 
 
 
 
Ha ha ha så kul vi har.
 
 
 
 
Starke Adolf det är jag det.
 
 
 
Njuter för fullt.
 
 
 
 
 
Måste ha koll på allt, det kommer folk, bilar...spännande.
Sen vart det en massa jordgubbar. Vi har både jordgubbar, smultron röda och svarta vinbär, krusbär och hallon. William plockade för fullt och fyllde munnen i ett.
 
 
Han älskade att bada i plaskdammen. Jag vet att det är många bilder, men detär en serie :)
 
Han går ju på babysim och där är vattnet 30+ sen har de pool hemma som värms upp av solcellsmadrasser eller vad man ska kalla dem. Så här var vattnet mycket kallare. Men vem bryr sig om det.
 
 
 
 
 
 
 
 
Flygplan kolla där borta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Precis när jag knäppte så ställde han sig upp, därför är huvudet kapat.
 
 
 
 
Brrr!
 
 
 
 
 
vad händer där då?
 
 
 
 
 
 
Vinka till farmor
 
 
 
 
 
 
 
Kolla farmor jag är våt i håret.
 
 
 
 
 
 
 
 
Skönt att få torka och bli varm i pappas famn.
 
 
 
Lite fika.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nallen vi köpte på Tallin båten
 
 
 
Detta kök fick William igår. Har dansat runt bland grannarna innan. Sture köpte en plastservice och då började vi diskutera på gården att han skulle ha en spis och lite kastruller också. Då hade en granne detta kök i sin källaren som han tidigare fått av en annan granne som i sin tur hade fått det från sina vänner. Hur fint som helst och William älskade sitt kök.
 
 
 
 
 
 
 
Nämen hej farmor nu kom jag så där nära igen.
 
 
 
 
 
bakom mina solglasögon!
 
 
 
 
Oj det var högre än jag trodde. William pekade och pekade på Nicole som lätt klättrade upp i piskställningen. Nen han ser rätt rädd ut över höjden :)
 
 
Nu en liten film när han badar.
 
 
Här kommer även kläderna vi köpte:
 
 
 
 
 
 
 
 
Innan de kom så tog jag dessa bilder på Hortensierna som har börjat blomma.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0