tisdag morgon!

Jösses vilken tropisk värme det var inatt. Kunde inte somna så jag såg män som hatar kvinnor, våra bästa år som jag spelat in. Somnade först närmare klockan tre. Vaknade sen 8.30, men vaknade av och till och var alldeles klibbig. Först en höst i Juni sen tropisk värme i Juli...mellanting
tack! Vi provade våran nya grill igår med rökspån Jack Daniels...supergoda fläskkotletter blev det. Efter middagen åt vi en massa frukt och bär och fetaost som fanns kvar hela kvällen att smaska på. När vi kom hem så satt vi på balkongen och jag fotade denna fina himmel, ser ni två plan har korsat himlen.
 
 
 
 
 
 
 
Jag är gräsänka just nu. Sture är nere och klipepr gräsmattan :)
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Härliga bilder... Bara en fråga... Kan du inte mobilanpassa din blogg? Nu har ju blogg.se gjort att man lätt kan gå in under inställnigarna och bara bocka i det.

Svar: Mobil anpassa varför då? Jag kan inte ens fota med min mobil.
kerstin Persson

2014-07-10 @ 19:22:01
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Mobilanpassa har inget med din mobil att göra. Du märker inte ens av själv när du går in via dator att du mobilanpassat din blogg. Men jag som läser din blogg via mobilen kommer märka det på så vis att din blogg blir mer lättläst om den är mobilanpassad. Jag slipper då rotera skärmen i telefonen och zooma och scrolla varenda mening. =)

Svar: Okey men det förändrar inget för mig då? har noll koll på detta.
kerstin Persson

2014-07-13 @ 11:52:13
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Nix et gör det inte. Min blogg är mobilanpassad. Allt ser ut och fungerar precis likadant då ja går in på bloggen från datorn. Går jag däremot in på min blogg från min telefon ser jag inte samma design som från datorn utan en som är mer lättläst från telefonen. Men hur designen i telefonen skall se ut kan jag själv styra genom de inställningar som dyker upp då jag kryssade i rutan "mobilanpassa" på blogg.se.

Svar: Har mobilanpassat min blogg nu. Kan du läsa den bättre?
kerstin Persson

2014-07-13 @ 12:42:00
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Har ännu inte läst, men jag gick in från telefonen och tittade. Nu är det mycket mer lättläst... *tack*

2014-07-15 @ 17:58:59
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0