SEMESTER!!!

Nja inte riktigt kanske. Men semester det har jag, men bloggen kommer inte att vara stängd under min semester. men bilden var så härligt skön :)
 
 
FEM VECKORS LEDIGHET!!!
 
Igår bjöd vi grannarna på hemgjorda hamburgare med en massa gott tillbehör till.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till kaffet.
 
 
 
 
Kerstin man får fråga mig om man får ta en bild på mig och mina gluggar efter tappade tänder. Jamen då frågar jag dig då Nicole. Hon är för go den tjejen. Här är bilden ialalfall.
 
 
 
Christer en granne behövde hjälp med sin trasiga cykel och Jocke ryckte snabbt ut.
 
 
 
Imorse ägnade jag mig åt att fota vår balkong:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Behöver blomsterpinnar då tomatplantorna skjutit i höjden. Hade ju massor förr, vart är de nu?
 
Ingen bilkörning idag!!!!
 
varför finns det öl?
 
Inga blomsterpinnar idag!!!!
 
Nja det är ju faktiskt bra att man inte vill sitta bakom ratten när man druckit öl dagen innan. Även om den mängd man drack är borta ur kroppen så har Sture bra principer, fler än två små öl kör man inte på dagen efter...punkt slut.
 
Älskar dig gubben!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0