iväg och handla.

Usch vilken usel start jag hade imorse. Djupt besviken och ledsen blev jag. Även orolig och fick skuldkänslor. Känns bättre nu då jag tänkt lite. Man mår bara sämre om man går och ältar saker och det har jag inte alls lust att må...sämre alltså.
Så man får göra det bästa av situationen och det är att först förstå hur man ska agera och sen agera utefter det och det har jag nu gjort.
Känns lite bättre nu.
 
När tvätten är klar ska vi åka iväg och handla lite, bla en ny tavelhylla om den finns i bredare format, nja djupare menar jag. Sen ska vi handla dryck och kylvaror på Willys, just det systemet ska vi till också och köpa mouserande så jag kan göra drinkar.
 
Ska förklara lite köpte denna i Tallinn, smak vanilj och rabarber. Blandar 4 cl av denna sen fyller man upp glaset med mouserande vitt vin. Massor av is ska det var aockså. Behöver inhandla en iskross, för det ska vara krossad is.
 
 
Ska prova denna drink ikväll.
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Glöm inte berätta om drinken var god... Varför var du så orolig och hade dåligt samvete?

Svar: har itne provat den ännu.
kerstin Persson

2014-07-20 @ 02:25:48
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0