Inget särkilt!

Jaha idag är det mulet ute och det blåser, grader...strax under 20+. Idag ska vi bara vara här hemma och ta det lugnt, pyssla lite med blommorna, diska och plocka i ordning tvätten tills imorgon. Imorgon har vi stortvätt och ska handla lite. Tisdag hoppas jag det blir Sparreholm och Sörmlands Ullared. Vill dit innan farmors prins kommer och hälsar på nu på lördag.
 
Titta vilken fin bild på min äldsta dotter Angelica och lille William farmors älskling.
 
 
Jag tror visst lilleman är alldeles nyklippt.
 
Tre små filmsnuttar på William som jag filmade den 28 juni när vi var där hemma hos familjen i Löt
 
Glömt att ladda upp dem innan.
 
 
 
 
 
 
 
 
Han är för go den där lille killen, farmors älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0