Veckan som gått.

Summerar veckan i bilder och börjar med mammas bilder från i söndags hemma hos syrran.
 
Adventsfika hos syrran som jag inte kan gå på pga allergin mot deras tre katter.
 
Det är mitt barnbarn Nathalie som är den lilla tjejen och idag ska jag träffa henne för första gången. Lilla julafton i Löt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår kväll var vi hemma hos våra grannar/vänner och fikade och åt en jättegod tårta. Vi såg även Julkalendern där. Trevligt med spontana inbjudningar. De ringde strax före vi skulle äta middag.
 
Sen på kvällen slog vi in dessa klappar till mina två barnbarn, det tog sin tid.
 
 
 
Nu är jag ledig i 16 dagar!
 
Har redan idag plockat undan och städat lite sen ska jag vila hela lovet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0