Trevlig Lucia!

Vill önska alla mina läsare en trevlig Lucia!
 
 
Sen vill jag ursäkta mig för att jag inte skriver så ofta längre. Det beror på att det bara kommer att bli depp och gnäll här inne.
Jag mår inget vidare inombords just nu. Varför behöver jag inte dokumetera här.
Men det känns som att ingenting är roligt längre. Inget att se fram mot. Allt är bara ett tomt hål inom mig.
Känns som om man hela tiden har en uppförsbacke framför sig och när man väl kommer upp knuffas man ned igen.
Fy gillar inte alls det här.
 
Ska iallfall summera veckan lite:
 
  1. Måndag så stängde jag och det hände väl inget speciellt.
  2. Tisdag hade vi APT och fick våra julsemestrar beviljade- (ledig from 22/12-4/1.)
  3. Onsdag så var det julbord på Scandic som jag aldrig gick på pga huvudvärk och en enorm trötthet.
  4. Torsdag öppnade jag och slutade tidigt.
  5. Fredag min älsklings födelsedag och en stängning där en förälder kom 20 minuter efter stängning. Typiskt en fredag och allt.
  6. Idag lördag och jag har suttit här sen halv sex. Det är även Lucia som inte gör mig ett dugg på bättre humör.
  7. Imorgon en grå och trist söndag...suck.
  8. Måndag drop-in fika på jobbet mellan 7.30-8-30...suckar högt pga att alla måste vara där klockan 7.30 och jag börjar egentligen klockan 9.00 och stänger denna dag. Det är även vår andra bröllopsdag och då skulle jag vilja äta en god middag och vara pigg.
Ni ser ju själva inte ens veckoschemat är utan depp.
Jag som brukar vara en rätt positiv och glad människa.
 
 
Jag önskar er alla en trevlig Lucia och lovar att försöka uppdatera med lite mer roliga saker!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0