Annandag jul!

 
 
Ni som gillar chips och dipp. Det har kommit nya dipp.Tre stycken men vi köpte två och har provat ett. Det är inte i pulver form utan som en kräm man trycker ut med bitar i. Jamen var det ett HALLELULIA moment då som Kirsty brukar säga? Jaaaa såååå gott! Blandar som vanligt med tre dl gräddfil, man kan även blanda den med yoghurt, keso och ha den till grillat står det på baksidan. Eller självklart kan du blanda med gräddfil och ha även den till grillat.Lustigt precis vad Sture sa när han smakade igår. Detta kan man ju ha till grillat i sommar. Jag läste det precis på baksidan.
 
Denna har vi provat med vanliga grillchips.
 
 
 
 
Denna ska vi prova tillsammans med ny smak på grillchipsen.
 
 
 
 
Idag ska vi ha tvättstugan, sen slappa lite och ikväll ska vi hem till mina föräldrar och äta lite gott.
Skönt med dessa slapaprdagar faktiskt. Ska skicka Sture till apoteket bara. De har öppet på torget mellan 10-13 idag, kollade på  nätet.Har fått svamp i munnen igen. Kan vara pga att jag slarvat med att sjölja munnen efter astma medicinen, men det kan även vara pga fökylningen. De har något receptfritt gurgelvattten som bla ska vara mot svamp som heter Nyodex och kostar 60 pix.
 
Är jobbigt med röd svullen tunga och så innanför läpparna är det svullet och rött. Har haft detta förr och då haft hemma Mycostatin på recept, men det är slut nu.
 
Här kommer bilder på chokladmousen jag gjorde igår, innan dekoration och efter. Ja jag vet att glasen är kalddiga. Det irriterar mig till vansinne och har försökt med fuktigt papper.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En sak till! JAG BLIR GALEN PÅ DEN HÄR JÄKLAR HOSTAN!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0