Andra advent!

Önskar er alla en trevlig 2:a advent!
 
Sture håller på att pula med bilen som vi fick gratis av en granne som bara ville bli av med den. Påpekande på besiktningen, dragkrok rostig, liten spricka i vindrutan annars okey. Påställd av ägaren igår och Sture ska besiktiga denna Volvo kombi 850 1995. Hur det gick med skitsaaben, vevaxeln trasig kostnad 16 000 kronor elelr byta motor, där losade vi 3000 pix på skitbilen som vi hade i en månad men som vi knappt åkte med. Sålde den till en kompis bilmeck för 1000 spänn då betalde han för den fulla tanken och däcken som var fina.
 
Jag har sorterat gamla foton från i mitten av 90-talet fram till drygt 2000-talet som bara låg i en stor hög. vad jag ska göra med dessa sen? Sätta in dem i album i kategorier då det är svårt att följa vilka år exakt det är.
 
Dessa två är från 1998 och 1999
 
Sonen Teddy, grannes son Leo och syrrans barn Pernilla
 
 
Leo, Teddy med en sovande Linn, Linns syster Michaela och min äldsta dotter Angelica.
 
 
Fick många goda skratt när jag kikade igenom bilderna.
 
Nu ska jag göra lite annat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0