Trött och seg.

Vaknade halv åtta imorse och det är länge för mig. Det märks att man har nåpgot i kroppen. Nyser även som attan. men idag efter att Sture haft tvättstugan måste jag bita i det sura äpplet och åka och storhandla vare sig jag vill eller orkar. Sen medan maskinerna snurrar så ska alla julsaker upp, sätter även upp alla tomtar och sånt till första advent. Usch jag verkligen längtar att få göra allt detta idag när man inte känner sig bra.
Suckar högt!
 
Igår åt vi fiskgratäng, fransk senapsgratäng var smaken. Nej den är inte bränd det som ligger runt om blir alltid väldigt brynt, men inte svart som bilden visar, blixtens fel.
Men de har ändrat smaken...usch...smakade jättemycket senap så mycket att det vart alldeles för starkt. Denne köper vi inte igen, den hade vi mycket förr och då var den supergod. Idol då? Bäst igår var Erik, tvåa Kevin och trea Elin. Har ju haft henne som favorit tillsammans med Gabriel och Erik och Kevin som tvåor. Men hon har inte gjort bra ifrån sig de sista gångerna så Erik och Kevin har varit mina favoriter, så även igår. Så fel åkte, tyvärr så tycker jag att Elin borde ha åkt. Inte den som är allra bäst och gör allt toppen. Men efter sändningen så lovar jag att skivbolagen stod på kö för att få Erik.
 
Lite bilder från kvällen.
 
 
 
Suck att man aldrig får en okey bild.
 
 
 
 
Nej nu ska jag äta frukost och läsa DN.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0