Sjuk igen...suckar högt!

Ja jag är sjuk igen. Igår hade jag både feber och en huvudvärk från helvetet. Är åter igen hemma, men kämpade på i tre dagar innan kroppen sa ifrån totalt...suck.
Kunde inte sitta vid datorn för att huvudet sprängde ännu mera då.

Somnade före nio igår och vaknade klockan halv fem pga att jag behövde besöka huset. Pussade gubben hej då och somnade om fram till klockan halv nio. Jösses sovit nästan tolv timmar. Min kropp behövde nog det. Idag har jag bara fotat lite här hemma och vattnat blommorna.
 
Ville kika in och tala om att jag lever. Ha ha så fyndigt eftersom jag fotat mina Living dead dolls!
Fattar ni humorn?
 
Ingen living dead dolls men lite läskig, heter Little Appel dolls.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Chuckys bride, den onda dockans brud.
 
 
 
 
Nya tavlehyllan i hallen. Inköpt för en månad sen uppsatt förra helgen. Vykorten är tredimensionella.
 
 
Blomster bänkarna i filmrummet. Pappkassen och det som skymtar under bordet ska ned i källaren imorgon. Ser lite skräpigt ut men det ska bort.
 
Byggarbetsplatsen endanför balkongen. Otroligt störande när man ha rhuvudvärk.
 
 
 
 
En apa som jag fick av Stue när vi var på Universeum i Göteborg.
 
 
 
Gåvor man får om man blir medlem och skänker pengar månadsvis till Världsnaturfonden.
 
 
Nu ska jag äta lite, sen vila i soffan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0