Idol och annat.

Om man ska se till enbart igår så var Erik inte så bra som han brukar. Med Matilda strax bakom. Men hon har varit dålig flera gånger nu så rätt åkte hem igår enligt mig. Jens var toppen. Elin glänste i den första låten sen var det platt fall i den andra. Allra bäst igår var Kevin inget att snacka om. Som jag skrev förra veckan vill jag se Kevin, Erik och Elin bland de tre som är kvar sist. Sandra var bättre än någonsin igår och gjorde sina bästa framförande. men jag står fast vid att hon är en musikalstjärna ingen popstjärna.
Kul för Kevin att han får sjunga på fotbollsgalan på Måndag, det är han värd.
 
Sov uselt inatt, kunde inte somna så låg och kollade på Snoken fram tills klockan var 02, sen vaknade jag i ett och sket i allt och gick upp 06.30. Är superduper trött nu, men ingen ide att lägga sig nu för om en timme ringer Stures mobil och han ska upp till stortvätt i tvättstugan.
Blä säger jag bara. jag som sovit bra i veckan.
Nej är för trött för att sitta här och skriva en massa onödig skit.
Så hej på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0