Vakande klockan fem!

Måste hinna sova någon timme innan vi ska åka annars kommer jag vara dö trött ikväll.
 
Fick tag i två tights till mig och en sommardress till William igår. Åkte hemifrån till Vällingby klockan 14.25 och var hemma 15.15, snabbt jobbat av en kvinna som provar kläder :)
 
 
 
 
Jag tar en chansning och hoppas på att inte sonen kikar in i bloggen innan vi kommer dit. Han säger ju själv att han inte läser den. Men ibland är han väldigt uppdaterad ;).
 
Sandset. Sonen fick sitt första när han var 6 månader och det är William i Juli och då är det sommar och sandlådan är högst aktuell.
 
 
Jättesött set.
 
Sen en napp som man fick gratis från MAM. Minns att jag skrev in mitt namn och adress men minns inte varför man fick den gratis, dock var det inget bindande av någon form. Men den kom i lådan igår, Jag hade totalt glömt nappen. Men den är för 0-6 månader och William blir fyra månader på Onsdag så den kommer att passa perfekt.
 
Har ätit frukost och legat och sett på Skilda världar sen klockan fem. Nu är säsong 10 slut och säsong 11 kommer först i augusti...suck!
 
KOlla mailen sen sova en stund.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0