Torsdag 2 maj 2013

Inatt har jag sovit jättebra, men vaknade strax före fem istället för sex då klockan skulle ha ringt. Men jag känner mig verkligen utvilad. Har precis duschat och gjort mackor med sallad ost och tomat på, dessa ska jag äta på vårt avdelningsmöte ikväll. Vi måste gå igenom barnen för utvecklingssamtalen.
Hoppas det inte blir alltför sent bara.
Känns fortfarande olustig med min kollega man undrar om det blivit någon bättring under gårdagen då man var ledig. Hoppas verkligen på goda nyheter när man kommer till jobbet.
 
Hade hoppas att kunna använda något par av mina nya skor idag, men denna väderlek med knappt fem+ säger att ballerina eller tygskor inte går så bra idag.
Ska kolla smhi genast. Nja soligt men blåsigt och max 12+, vet inte om det är värt att ha tygskor då?
Får bestämma mig innan jag går iväg till tuben.
Jag tänkte på dessa skor:
 
 
Känns verkligen vår och somriga. Sluta blås, bli varmare NU!!!!!!
 
Frukost och göra mig i ordning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0