Tog ledigt idag.

Tog ledigt idag och har dammat hela lägenheten+plockat undan saker som ligger och skräpar, vikt tvätten och tagit fram rena lakan.
Kollat mailboxen och hade fått ett från sonen. Vi får boka om tvättstugan imorgon för vi ska hem till honom med fru och så mitt lilla barnbarn imorgon. Egentligen var det nästa helg men han hade dubbelbokat.
Har även lagt upp godis i mina fräcka godisskålar:
 
 
Vaknade med huvudvärk imorse trots det genomförde jag allt arbete. Fattade sen att det var migrän och tog en tablett+kall trasa på huvudet och nu är det bättre.
 
Nu sitter jag här och hoppas på att Sture kommer snart så vi kan åka till vällingby för att köpa tights till mig och något till William. Något lite plagg för jag har ju redan köpt en annan sak som jag inte vill tala om ännu då han inte fått den/det.
 
Nu ska jag fortsätta att se på skilda världar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0