Onsdag!

Idag är det då Onsdag. Earsafety kommer till oss  på jobbet idag och kollar vår hörsel. Ska bli intressant och se hur man hör egentligen. Kanske inte alls :) Allt började med att det damp ned en lapp i brevlådan från dem i mars där det stod: gratis hörselundersökning till alla förskollärare????? Jag mailade och undrade om det itne gällde oss barnskötare också, klart det gjorde en fel i deras skrivelse skrev dem. En annan ringde och frågade samma sak och gav sen numret till vår chef. De kontaktade henne och bokade en liten föreläsning för oss på vårt förra APT och nu idag kommer de mellan 8-12.
 
Igår hade vi då möte och det slutade klockan sju sen hem och se på tv och i säng klockan 21, idag känns det som om man inte ens lämnade jobbet igår.
Men det måste jag ju ha gjort eftersom jag är hemma nu. :) Funny girl jag är!!!
 
Jaha vad ska vi skriva om mer då? Ja men vad då? Räcker inte dessa rader? Ni skriver ju aldrig något i kommentarsfältet så dessa rader är jätte många om man jämför med era. Eller hur?
Så bye bye på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0