Morgonstund har guld i mund.

Så där ja drygt en timme senare och en stadig frukost. Finns massor i Örebro att titta på och dit åker vi en dag under vår semester. Wadköping som gamla gårdarna på Skansen ska bli trevligt att få se och en massa annat.
 
Min mysstund i köket:
 
 
Boxholms paprikaost
 
 
 
Pepparsalami. Ljuvligt god.     
                                                                                                                          
 
 
 
Jag började med dessa två mackor, det blev fler.
 
 
Nu är jag mätt och belåten och snart är det dags för tvättstugan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Köpte Boxholms ost med timjan och havssalt men den var inte god, skulle ha valt samma som du istället. Örebro kan rekommenderas!

Svar: Jag tyckte den var sådär. Finns även en med vitlök supergod, sen en me dörter helt okey. menar du en ost som heter Örebro?
kerstin Persson

2013-05-25 @ 16:48:18
Postat av: Yvonne

Nej, det där blev lite tokigt. Jag menade att jag rekommenderar att ni åker till Örebro.
Vitlök är inget för mig, finns andra ostfabriker som gör godare ost.

Svar: Vilka då tar in alla tips. Det blir Örebro
kerstin Persson

2013-05-26 @ 10:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0