Magen bätte, scrapat lite"

Först och främst så vill jag tacka för alla krya på dig kommentarer. De värmde rejält.
 
Mår bättre idag om det finns någon som bryr sig. Är bara väldigt trött och på uselt humör. Kunde äta lite rostat bröd igår och kolsyrat vatten sen låg jag i soffan hela dagen. Vi gick ut en liten stund på gården igår kväll för jag ville ha lite luft, men mådde lite illa så vi gick upp efter en stund.
 
Idag känns allt bättre i magen och jag har ingen feber så det blir jobbet imorgon, ska strax ringa dit.
Vill bara kolla hur magen gillade frukosten jag åt nyss. Fortfarande lite bubblig men annars okey.
Gick upp kl 6.30 idag för då vaknade jag. Gick förbi scrapbooking skrivbordet och fastnade. Nu sitter jag har nästan 3 timmar senare och 10 sidor scrapbookingssidor klara och insatta.
Nu är jag helt slut och ska lägga mig i soffan och titta på Skilda världar, allt jag orkar just nu.
men först får ni se det jag gjort idag. Inte särskilt ansträngande för magen att sitta stil och klippa och klistra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nästa gång är det bilderna jag tog i Mars som jag ska scrapa, sen är det bilder från en cd som Teddy fotat och tagit från födseln - 3 månader. Plockar ut de bästa fotona där och stoppar in där de hör hemma månadsvis i albumet.Sen ska jag dra ut de bilder som blev bra i maj månad. Måste bara köpa fler färgpapper och ett album till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0