Knip i magen+feber.

Deppig värre, vaknar på sennatten och får rasa in på toa, fruktansvärt knip i magen och har även feber. Försökte bita ihop och tog en dusch vid 06.15, trodde väl i min vildaste fantasi att jag skulle kunna gå till jobbet idag. Men två är redan sjuka på min avdelning så det kändes väldigt surt att ringa till jobbet idag. Men någon måtta får det vara på att bita ihop. Kände redan igår kväll mig mysko i magen och otroligt trött. Ska försöka lägga jobbet åt sidan nu, jag blir ju inte bättre av att tänka på hur det går för dem på jobbet och må dåligt över att jag är sjuk.
Ska värma upp vetekudden och lägga mig i soffan med kudden på magen.
Sen ska jag göra lite lätt kolsyrat vatten det brukar hjälpa magen lite.
 
Igår skrev jag inget p.g.a. att jag öppnade. Men otroligt kul att vi lyckades ta VM guld och mot Schweiz till råga på allt.
Somnade ifrån de sista tio minutrarna liggandes i soffan och var otroligt trött hela dagen igår.
Hoppas ni förstår att jag inte orkar skriva just nu som jag mår. Magen kniper och jag mår lite illa.
Så ha det bra alla läsare så återkommer jag när jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0