Jättetrött!

Sov väldigt bra i Måndags till Tisdags natt men ändå kände jag mig seg hela dagen och den slutade i huvudvärk så att jag fick gå hem kl 17 och hoppa över de sista timmarnas APT.
Vet inte vad det kan vara men misstänker att det är pollen för känner mig rosslig i halsen och hängig+trött.
Får väl höra med kollegorna vad som gjordes de två timmarna jag inte var med. Hade ju även ett utvecklingssamtal kl 8.30 så det var ju även en lång dag.
 
Idag börjar jag 8.30 och har två utvecklingssamtal efter att jag slutat kl 16.00,sen är mina över. Har även en överinskolning kl 9 idag det höll jag på att glömma bort. Men känner mig tung i huvudet och trött trots att jag sov ännu bättre inatt, somnade innan 22 och vakande av kl nu kl 06.
 
Borde tagit en kall dusch idag för att vakna till och sen druckit kall proviva, men den är tyvärr slut.
Ska koka ägg idag tror jag, mycket protein i så de kanske kan få lite fart på mig.
Nej kanske skulle göra lite frukost så att tiden inte bara rinner iväg.
Jag är inte alls sugen på ägg känner jag nu men vad fasiken ska man äta då?
Jag vill ha räkmackor, det är jag sugen på. Men tina räkor nu och skala när jag ska gå om en timme verkar i korkaste laget.
 
Nej  nu sätter jag på ett ägg (ops det där lät ju bra :) )och lägger det på mackan och tuggar och kniper igen gnället.
 
 
Ha en bra dag!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0