FREDAG!!!

Vi har ju länge snackat om att gå ut och äta gamla gänget från småbarnsavdelningen. Men när vi väl fick ihop det så blev någon sjuk. De ville bjuda mig för att jag gift mig. Nu blev det så att de köpte denna till mig istället.
 
 
 
Urgulligt tänk av dem tycker jag. Tyvärr är det ju se att en har gått i pension för ett par år sen och en har nu sagt upp sig, så det blir enbart två kvar av det gamla gänget. Men vet att vi kommer att höras ändå.
 
Idag är det då fredag igen, skönt. Slutar klockan 16 idag så då kan jag vila lite efter att jag kommer hem. Klockan skulle egentligen ringt om en kvart men vaknade för 50 minuter sen och kunde inte somna om. Så nu sitter jag här nyduschad och knappar på ett inlägg till er. Hur mår ni själva då?
Tack jag mår bra.
 
Nu ska jag göra mig i ordning och packa ihop lite saker sen ska jag göra annat på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0