Förskolans dag.

Om ni får ett sms där det står då hämtar du mig den idag. I vanliga fall slutar personen fyra så det kan ju inte vara fyra eller hur för det är fyra bokstäver inte tre. Tänk till nu,,, glömde ju trycka på ändringsknappen så det blev fem. Kolla mobiltangenterna så sitter bokstäverna så att det även kan bli fem. Sen har jag talat om att jag har två utvecklingssamtal efter fyra  senast dagen innan och några gånger till innan dess.
 
Trots detta så sitter Sture och väntar på mig tio minuter i fyra. Jag får då gå fram och påminna honom igen som totalt glömt bort detta och inte alls förstod vad den var i sms:et. Men jösses tänk eller ring mig. Iallafall han stack och handlade och kom tillbaka och då var jag klar. Bägge samtalen gick bra och nu är mina klara för denna gången.
Sen är Sture underbar som kommer och hämtar mig nästan varje dag, men lite conection denna dag hade varit bra.
 
Idag är det förskolans dag och då festar vi till det lite, alla får springa förskolans lopp och får en festis efteråt och alla får medaljer, vi blåser såpbubblor, har ballonger och flaggor, äter korv med bröd och glass. Vädret verkar även bli bra solen skiner och det är 10+.
 
Mår lite illa idag och tror att jag vet varför...för många Dumle dessa kolor är så himla farligt goda. Inge bra alls att äta fler nävar på kvällen och sen gå och lägga sig med en koladeg i magen. Men jag kommer nog aldrig lära mig. Ja det stämmer att detta inte var första gången jag gör liknande misstag.
nej nu är det frukostdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0