Eurovision song contest

Ha ha jag somnade under röstningen och vaknade till kl 00.30 då Sture meddelade att Danmark vunnit. Danmark  var bra hade bla dem som favoriter sen hade jag Azerbajdzjan, Ryssland, Litauen, Estland, Irland och Armenien var rätt okey de med. Sveriges låt har jag aldrig gillat och inte Robin heller för den delen. Som jag skrev igår att den aldrig kommer bland topp 10, vilket den inte gjorde heller utan på fjortonde plats.
Allra sämst var Ungern, fruktansvärd låt:Kedvesem, kedvesem, kedvesem.......
Nej så de som kom etta och tvåa hamnade där de skulle tycker jag.
 
Ska vi ta en liten bildvisning nu?
 
Ja det gör vi.
Farmors älskling:
 
 

Så himla söt är han mitt lila goa barnbarn!
 
                                    
Hm tänkte på det här med hockeyn ikväll. Finalen börjar kl 20.30???? Börjar jobba klockan 06.00 imorgon och Sture är bestämd med att gå och lägga sig senast kl 21 för annars orkar han inte jobba. Men eftersom jag åker med honom och alltså då går upp samtidigt så tycker jag att han kan bita ihop. För hur kul är det att se finalen själv och tom få hålla käften då vissa sover!!!!?????      
Men vet precis hur det blir jag ligger i soffan och glor tills jag somnar och Sture går och lägger sig helt och hållet.
 
Vill ni se middagen igår? Klart ni vill, Västerbottenpaj, tillbehör, gräddfil, rödlök och röd kaviar.
 
   
 
Himmelskt god var den...smaskens!
 
Nu blev jag hungrig så jag måste äta frukost precis nuuuuu!!!!!
                             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0