Dryck!

Jaha nu är jag här igen då. Kan skriva lite om dryck och vad det beror på är detta:
 
 
Nej jag har inte köpt en ny väska! Det är vitt vin i väskan. Ja jag vet köpa vin efter boxen utseende kanske inte alltid är så bra. men efter att ha läst om vinet och dess 4 ++++ så vågar jag köpa den. Gjorde ju bottennappet och beställde en vit och en rose av Per Gessles vin sommartider. Smakade nada, blaskigt och smaklöst.
Denna köpte ja gi måndags men har inte fotat den förrän nu. Ja den är oöppnad, ska öppnas först imorgon. Lovar att skriva på lördag vad jag tyckte om den.
 
Sen till den bästa drycken för magen går vi vidare till:
 
 
Tog ett glas nyss då magen varit i olag sen efter middagen igår. Bullrig och har fått springa på toa flera gånger.
Jag har ju väldigt känslig mage och blir dålig om jag ätit något galet. Jag tror jag vet vad det var som fick magen att reagera flera timmar senare. Nybakat bröd till mellis, kan ha varit något i det som min mage inte gillade Men med denna dryck över så återställd magen ganska fort.
Den är god också, jag älskar ju Mango.
 
Redan torsdag då, tänk vad veckan går fort. Ska bli skönt med helg då man är rätt trött. I helgen ska jag försöka ta det lugnt lilltvätt och städning ska ju klaras av, men sen ska vi kanske hitta på något kul och sen bara slappa framför tv:n. Helgen får inte gå förbi med enbart en massa måsten.
Ni får ha en riktigt bra dag alla läsare för nu ska jag ta en tallrik fil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0