Dötrött och deppig.

En nära kollega till mig (samma avdelning) har fått en kraftig stroke och ligger nu nedsövd. Detta kan absolut inte gå under tystnadsplikten så jag fortsätter. Känns urjobbigt just nu och jobbglädjen är på noll.
Inatt vaknade jag kl 02.15 och har fortfarande inte somnat om, inte bara p.g.a. kollegan utan det finns andra anledningar också.
Har sovit uselt i tre nätter nu och kollegan på detta gör ju inte saken bättre. Vi står varandra nära på vår avdelning och har otroligt roligt tillsammans, tycker lika om det mesta och jobbar toppen tillsammans.
Så händer det här, inget roligt alls. Så ni får nog räkna med lite depp i bloggen fram över.
 
Idag ska vi åka iväg och försöka få ta på jobbarskor till mig vi ska bla HIT som ligger HÄR
Sture är eldig idag så det känns jätteskönt att få åka iväg och tänka på lite annat.
In och Fin finns där också...farligt, farligt men härligt, härligt.
 
Känner mig ganska kokt i skallen som ni kanske förstår så detta blir ett kort inlägg. Om jag känner mig piggare idag så kommer jag skriva mer och även lägga ut bilder på det vi inhandlar.
jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0