Bla bla bla!

Jösses snart ser jag ut som en neger. Fick rejält med färg på förskolans dag då vi var ute hela dagen. Allt var jättelyckat och barnen trivdes som fiskarna i vattnet. Igår öppnade jag därför inget inlägg.
 
Nu är det åter igen helg och ikväll är det då melodifestivalen. Vi kommer inte att vinna, vill bara tala om det och vi kommer inte komma bland de tio bästa. Robin borde aldrig ha vunnit, tyvärr är det så jag tycker.
 
Lets dance då. Maria är inte alls bra på att dansa, stel som en pinne och gjorde uselt ifrån sig igår. Håller inte alls med juryn. Håller på Oscar och Markoolio, men Oscar är den som mest förtjänar en seger.
Men allt detta med att han är så ung...det är ju då man lär sig. Tänk t.ex. på alla barn som inte kan det svenska språket när de börjar förskolan!!! De lär sig det väldigt snabbt, barn lär sig fortare och är med lättlärda än vuxna. Tror det är därför han lär sig så fort och är så duktig. Givetvis inte enbart det men delvis är det till stor hjälp.
 
Har precis dammat hela lägenheten och nu sitter jag här. Nordea fick bli den sida jag besökte först idag, fick nämligen brev från dem igår att de inte kunnat dra pengar för min pensionsförsäkring?????? Rusade genast in och kollade mitt konto...men vad fasiken det fattades 4,50 kr? Hur har jag räknat egentligen. brukar räkna allt två gånger men denna gång blev det tydligen fel på 4,50 kronor?
Har nu betalt in pengarna till det konto de skrev i brevet. Nästa gång jag räknar så blir det tre gånger inte två :)
 
Min första tanke var...Tradera nu kan jag shoppa lite och strunta i betalning denna månad. Men så tog jag förnuftet till fånga och betalade pensionsförsäkrings pengarna. Bra jobbat Kerstin!
Nej nu har jag annat att göra. Höres senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0