William 23 mars 2013!

Nu sitter ni och väntar på bilder på mitt älskade lilla barnbarn? Han är otrolig och jättestark i sina ben, håller man honom så gör han steg på golvet eller som på en bild sin pappas mage. Han vill helst inte ligga i famnen för han är så nyfiken så han vill se sig om. Han har även vänt sig om och det är tidigt, tyvärr ville han inte alls visa sin farmor. han är jättestark i huvudet och vill ligga på mage och se sig omkring. En underbar härlig och glad kille. Mycket stolt farmor!
 
Larv säger ni nu så där är alla farmödrar...... mitt lille barnbarn är så tidig blä blä blä. Tänk på att jag är inte bara farmor utan faktiskt mamma till tre barn också. Så jag minns hur stegen gick och William är tidigt punkt slut :-)
Vill ni se lite bilder nu?
Men först en film där William går på pappa Teddys mage.
 
 
William har somnat i sina föräldrars säng och sover när vi kommer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lägg ned nu farmor, jag vill upp och röra på mig!
 
 
Kolla på mig farmor!!!!
 
 
 
Håll huvudet högt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Men jag låg ju så bra, har redan visat farmor att jag kan gå.
 
 
Kan du säga åt din som farmor...snälla.
 
 
Stenkul!
 
 
Nu orkar jag inte längre!
 
 
 
 
Farmor lägg ned. Stäng av blixten och sluta knäppa. Du har nog med bilder nu!!!!
 
 
Föräldrarna till detta underbara lilla barn bjöd på en jättegod rabarberpaj från rabarber som de haft på tomten. Fick ju en hel drös själv när vi var där i somras. Vi hade ett par trevliga timmar hemma hos Teddy, Marie och William, synd att de bor så långt bort.
 
Visst är han go mitt lilla barnbarn William?
 
Dom här tapeterna gillar jag men de ska nu bort, endast bården med nallarna ska vara kvar. Men klart den ska bort matchar ju inte till soffan de satt in. men jag gillar verkligen rosorna.
 
 
 
Denna underbara ljuskrona älskar jag.
 
 
Williams rum är klart.
 
 
 
Film på Williams rum, det var lättare att få med allt då. Lite hoppig i slutet, men glömde att jag filmade och inte tog kort.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin han är ditt lilla barnbarn! Verkar som om ni har haft en lyckad dag!

Svar: Tack. Jo vi hade en jätte trevlig dag.
kerstin Persson

2013-03-24 @ 09:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0