magproblem

Vakande kl fem imorse och kunde inte somna om, så jag gick upp  nu kl 5.30. Igår var en jäklig kväll, allt var som vanligt till strax före halv åtta hos mig. Jag drabbades som blixten från en klar himmel av ett fruktansvärt illamående. Jag la mig ned i soffan och då kom knivarna, kändes som knivar skar mig i magen vid navel och tvärs över. Ungefär varje kvart kom ett krampanfall. Till slut la jag en varm vetekudde på magen och tog två Alvedon, magen var alldeles spänd och uppsvälld. Somnade till slut ca kvart över nio och vaknade första gången vid halv 12 men somnade om med en gång. Var väl utsövd nu efter 7 timmar och 45 minuters sömn.
Undrar vad det var som hände med magen? Idag är jag lite öm i magen som träningsvärk och lite spänd.
Men värk och illamående har jag inget av.
Får se vad som händer efter att jag ätit frukost. Så humöret är inte på topp.
 
Inte blev det väl bättre av att jag möts av detta när jag tittar ut genom fönstret:
 
 
 
 
Det har snöat en del och det snöar fortfarande samtidigt som det blåser kraftigt och tempen är.
 
 
Vill ha vår nu det är för fasiken 18 Mars idag. Grrrrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0