Blandad kompott!

Vaknade strax före sex av att jag behövde gå på toaletten. Försökte somna om men till slut var jag tvungen att gå på toaletten. Ibland klarar man att somna om, om man inte är dö kissnödig. Tur var väl det att jag inte somnade om för Sture låg där och sov så sött så. Han brukar åka fem inte gå upp kl sex. Han såg rätt kul ut när han flög upp ur sängen och muttrade något om att han glömt ställa klockan.
Tur att du har mig Sture annars skulle du väl fortfarande ligga i sängen och snusa så sött.
 
Pizzan var jättegod igår och Pizzasåsen Sture gjorde var supergod. Lite bilder före och innan.
 
Förberedelser
 

 
 
 
 
Klara att äta
 
 
 
Hittade en Nostalgisida på Facebook HÄR
 
Med saker från förr, godis, läsk, tv-program saker ja massor av grejor.
 
Dessa två fanns i mitt hem när jag var liten, men tror vår kanna var grön eller så var den orange?
 
 
Säkert va?
 
 
Men denna var ju mer till för att barnen skulle sitta still i bilen.
 
Minns ni?
 
Pojkcyklarna på 70-talet sadeln kallades limpa.
 
 
Min stora favorit Raketosten. Försvann för att snöret om man drog skivor av osten var ohygieniskt.
 
Choklad man åt. Mumsigt.

Klick_Klack kallade vi dessa. jag hade gula kulor minns jag och har den kvar än idag och kan klickklacka fortfarande. Men vad blåmärken man hade på sina handleder när kulorna kom fel.
 
Kolla sidan på Facebook otroligt kul att se alla bilder på saker från förr.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0